divendres, 4 d’abril del 2014

I will survive

Sí, me'n sortiré. Sortiré d'aquesta, també. I seré una nova Núria, ni millor, ni pitjor, diferent. No renego del meu passat, no el vull, no hi vull tornar, però no renego, sóc la que sóc per ell.

I no estic sola, me'n senti o no, no estic sola.

...

I gràcies, gràcies a l'Estela, a qui no conec de res, però a qui li dec part (i bona part) de la meva millora:

http://ayudaparaladepresion.blogspot.com.es/

...

Gràcies especialment als quatre puntals que (juntament amb el Miguel i la Jana i l'Aina) fan que tingui ganes de continuar vivint. Vosaltres sabeu qui sou!! Us estimo!

4 comentaris:

  1. Cony! La Nuria 2.0 ! Ah, no, és la 1.9, però es nota ben a prop la 2.0.
    Patunàs descomunal, guapa. M'agradat aquesta entrada. ;-D

    ResponElimina
  2. Holaaaaaaaaaaaa, qué sorpresa guapetón!!!

    Gràcies, gràcies i gràcies!

    Muacs i remuacs

    ResponElimina
  3. Of course you will...

    Un besazo.

    ResponElimina